AI-resepsjonist for advokatfirmaer

Kari håndterer henvendelser fra klienter, svarer på spørsmål om juridiske tjenester, og tar beskjeder når dere er i rett, møter, eller kontoret er stengt.

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Ring Kari og opplev selv hvordan hun svarer kunder og håndterer bookinger
+47 513 06 426

Møt Kari - din AI-resepsjonist

Enten dere har resepsjonist eller tar telefonen selv, er det utfordrende å dekke alle henvendelser døgnet rundt. Kari bruker avansert AI-teknologi til å ha naturlige samtaler på norsk med klienter. Hun kan være deres komplette telefonløsning, eller fungere som backup på kveld, helg, i møter, eller når det ringer flere samtidig.

Kari bruker kunstig intelligens til å ha naturlige samtaler på norsk. Hun er tilgjengelig døgnet rundt og leverer profesjonell service til en forutsigbar pris.

Komplett løsning eller backup

Kari kan ta alle samtaler hele døgnet, eller bare dekke når dere er i retten, møter, på kveld, helg og ferier. Du bestemmer når hun skal være aktiv, og kan endre dette når som helst.

Kjenner juridisk praksis

Du trener Kari på firmaets spesialiteter - familierett, eiendomsrett, arbeidsrett, straffesaker. Hun lærer å svare på vanlige spørsmål om juridiske prosesser og tjenester.

Håndterer klientforespørsler

Kari kan ta imot forespørsler om juridisk bistand og gi informasjon om tilgjengelighet basert på dine instruksjoner. Hun noterer klientens situasjon diskret og sender deg alle detaljer.

Profesjonell og diskret

Kari snakker profesjonelt og diskret med klienter, akkurat som en erfaren advokatassistent. Hun forstår viktigheten av konfidensialitet i juridiske saker.

Mist aldri en viktig sak fordi alle er opptatt

Klienten som ringer mens du er i rettssalen?

Du står midt i en rettsforhandling, og telefonen ringer. En potensiell klient trenger juridisk bistand i en viktig sak. Du kan ikke svare, og når du ringer tilbake har de allerede funnet en annen advokat.

Med Kari hadde denne klienten fått profesjonell hjelp med en gang, og du hadde fått en ny sak uten å forstyrre rettsforhandlingen.

Aldri mist en viktig sak fordi du er opptatt i retten.

Vær tilgjengelig på kveld og helg uten overtid

Det er søndag kveld, og telefonen ringer.

En klient har fått en stevning, eller politiet vil snakke med dem. De trenger veiledning. Du vil hjelpe, men du har også behov for fritid.

Kari kan ta telefonen, gi grunnleggende prosedyreveiledning, og sørge for at du får all informasjon for å følge opp tidlig mandag morgen.

Vær tilgjengelig for klientene uten å ofre fritiden.

Eksempler på hva Kari kan hjelpe med

Nye saker

"Hei, jeg trenger juridisk hjelp med en arbeidskonflikt. Kan dere hjelpe meg?"

Kari tar imot forespørselen og sender klienten en SMS med lenke til online booking. Hvis du ikke har online booking, spør hun om detaljer og kontaktinformasjon, og sender deg all informasjon.

Prosessspørsmål

"Jeg har fått en stevning. Hva skal jeg gjøre nå?"

Kari gir grunnleggende prosedyreveiledning og sørger for rask oppfølging fra advokat.

Honorarspørsmål

"Hva koster det å få hjelp med et testamente?"

Kari gir informasjon om honorarer basert på din prisstruktur og forklarer prosessen.

Bekymringsfulle situasjoner

"Politiet vil snakke med meg i morgen. Trenger jeg en advokat?"

Kari gir viktige råd om rettigheter og sørger for at du kan følge opp raskt.

Så enkelt løser Kari utfordringene dine

Kari sørger for at hver klienthenvendelse blir håndtert profesjonelt og diskret, enten hun er deres eneste resepsjonist eller backup når dere er opptatt.

Dekk kveld, helg og ferie

La Kari ta telefonen når kontoret er stengt eller resepsjonen har ferie. Klientene får profesjonell hjelp, og dere kan slappe av uten bekymring for tapte henvendelser.

Flere klienter

Mobilsvar skremmer bort potensielle klienter. Med Kari får de profesjonell hjelp med en gang, og du får flere saker uten ekstra innsats.

Fokuser på sakene dine

Når alle er i møter eller i retten, tar Kari telefonen så dere kan konsentrere dere om sakene. Ingen forstyrrelser, men ingen tapte henvendelser heller.

Håndter topp-perioder

Når flere klienter ringer samtidig, eller resepsjonen er overbelastet, tar Kari de ekstra henvendelsene. Ingen behøver å vente i kø.

Profesjonell klientopplevelse

Kari snakker som en erfaren advokatassistent og gir klientene følelsen av å ringe til et etablert, profesjonelt firma.

Hvordan fungerer det?

Det tar bare noen få minutter å sette opp din AI-resepsjonist.

Kari lærer om firmaets spesialiteter og vanlige juridiske prosesser, så hun kan gi korrekt veiledning til klienter.

Steg 1

Tren Kari på din virksomhet

Fortell Kari om dine spesialiteter - familierett, eiendomsrett, arbeidsrett, straffesaker. Legg inn informasjon om prosesser og honorarer.

Steg 2

Tilpass for din bransje

Kari lærer vanlige juridiske termer og prosesser, og kan gi grunnleggende prosedyreveiledning. Du bestemmer hvor detaljert hun skal være.

Steg 3

Aktiver viderekobling

Sett opp viderekobling når du er i retten, møter eller har fri. Du bestemmer når Kari skal være aktiv.

Steg 4

Motta klientforespørsler og saker

Kari tar imot forespørsler om juridisk bistand, spørsmål om prosesser og alle henvendelser. Du får detaljert informasjon på e-post etter hver samtale.

Dine data, ditt eierskap

Kari behandler kundesamtalene på dine vegne, men du eier alltid dataene.

Du kan når som helst laste ned opptak og oppsummeringer i åpne formater, eller slette alt med et par klikk.

Ingen skjulte regler, ingen uventede endringer.

Les mer om personvern | Vilkår | Se priser

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Se også andre bransjer eller gå til forsiden.