AI-resepsjonist for regnskapsførere

Kari håndterer klienthenvendelser, svarer på spørsmål om regnskapstjenester og frister, og tar beskjeder når dere er i møter, travle med årsoppgjør, på kveld eller helg.

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Ring Kari og opplev selv hvordan hun svarer kunder og håndterer bookinger
+47 513 06 426

Møt Kari - din AI-resepsjonist

Enten dere har resepsjonist eller tar telefonen selv, er det utfordrende å dekke alle henvendelser døgnet rundt. Kari bruker avansert AI-teknologi til å ha naturlige samtaler på norsk med klienter. Hun kan være deres komplette telefonløsning, eller fungere som backup i travle perioder, på kveld, helg, eller når det ringer flere samtidig.

Kari bruker kunstig intelligens til å ha naturlige samtaler på norsk. Hun er tilgjengelig døgnet rundt og leverer profesjonell service til en forutsigbar pris.

Komplett løsning eller backup

Kari kan ta alle samtaler hele døgnet, eller bare dekke i travle perioder, på kveld, helg og ferier. Du bestemmer når hun skal være aktiv, og kan endre dette når som helst.

Kjenner din virksomhet

Du trener Kari på din bedrifts spesialiteter - løpende regnskap, årsoppgjør, skattemeldinger, lønnsregnskap. Hun lærer å svare på vanlige spørsmål om frister, krav og prosesser.

Håndterer klientforespørsler

Kari kan ta imot forespørsler om regnskapstjenester og gi informasjon om tilgjengelighet basert på dine instruksjoner. Hun noterer klientens behov og sender deg alle detaljer.

Profesjonell og diskret

Kari snakker profesjonelt og diskret med klienter, akkurat som en erfaren assistent. Hun forstår viktigheten av konfidensialitet i økonomiske saker.

Mist aldri en klient i travle perioder

Klienten som ringer i skatteinnleveringsperioden?

Du er midt i årsoppgjøret for en stor klient, og telefonen ringer. En potensiell klient trenger hjelp med skattemeldingen før fristen. Du kan ikke svare, og når du ringer tilbake har de allerede funnet noen andre.

Med Kari hadde denne klienten fått profesjonell hjelp med en gang, og du hadde fått en ny klient uten å forstyrre årsoppgjøret.

Aldri mist en klient fordi du er opptatt med andre oppgaver.

Vær tilgjengelig på kveld og helg uten overtid

Det er søndag kveld, og telefonen ringer.

En klient lurer på om de rekker fristen, eller har spørsmål om dokumenter de mangler. De trenger veiledning. Du vil hjelpe, men du har også behov for fritid.

Kari kan ta telefonen, gi grunnleggende informasjon om frister og prosesser, og sørge for at du får all informasjon for oppfølging.

Vær tilgjengelig for klientene uten å ofre fritiden.

Eksempler på hva Kari kan hjelpe med

Nye oppdrag

"Hei, jeg trenger hjelp med regnskapet for min bedrift. Kan dere hjelpe?"

Kari tar imot forespørselen og sender klienten en SMS med lenke til online booking. Hvis du ikke har online booking, spør hun om bedriftens størrelse og behov, og sender deg all informasjon.

Fristspørsmål

"Når er fristen for å levere skattemeldingen?"

Kari gir informasjon om skattefrister og andre viktige datoer basert på din kunnskap.

Dokumentspørsmål

"Hvilke dokumenter trenger dere for å gjøre årsoppgjøret?"

Kari gir en oversikt over nødvendige dokumenter og forklarer prosessen.

Bekymringsfulle situasjoner

"Hjelp! Jeg har fått varsel fra Skatteetaten!"

Kari beroliger klienten, gir grunnleggende råd og sørger for rask oppfølging.

Så enkelt løser Kari utfordringene dine

Kari sørger for at hver klienthenvendelse blir håndtert profesjonelt og diskret, enten hun er deres eneste resepsjonist eller backup når dere er opptatt.

Dekk kveld, helg og ferie

La Kari ta telefonen når kontoret er stengt eller teamet har ferie. Klientene får profesjonell hjelp, og dere kan slappe av uten bekymring for tapte henvendelser.

Flere klienter

Mobilsvar skremmer bort potensielle klienter. Med Kari får de profesjonell hjelp med en gang, og du får flere oppdrag uten ekstra innsats.

Fokuser på regnskapsarbeidet

I travle perioder med frister, tar Kari telefonen så teamet kan konsentrere seg om regnskapet. Ingen forstyrrelser, men ingen tapte klienter heller.

Håndter topp-perioder

I skatteinnleveringsperioden når flere klienter ringer samtidig, tar Kari de ekstra henvendelsene. Ingen behøver å vente i kø.

Profesjonell klientopplevelse

Kari snakker som en erfaren assistent og gir klientene følelsen av å ringe til en etablert, profesjonell bedrift.

Hvordan fungerer det?

Det tar bare noen få minutter å sette opp din AI-resepsjonist.

Kari lærer om din bedrift, dine tjenester og viktige frister, så hun kan gi korrekt veiledning til klienter.

Steg 1

Tren Kari på din virksomhet

Fortell Kari om dine tjenester - løpende regnskap, årsoppgjør, skattemeldinger, lønnsregnskap. Legg inn informasjon om priser og prosesser.

Steg 2

Tilpass for din bransje

Kari lærer vanlige termer og kan gi grunnleggende informasjon om frister og krav. Du bestemmer hvor detaljert hun skal være.

Steg 3

Aktiver viderekobling

Sett opp viderekobling når du er opptatt med regnskapsarbeid eller har fri. Du bestemmer når Kari skal være aktiv.

Steg 4

Motta klientforespørsler og henvendelser

Kari tar imot forespørsler om regnskapstjenester, spørsmål om frister og alle henvendelser. Du får detaljert informasjon på e-post etter hver samtale.

Dine data, ditt eierskap

Kari behandler kundesamtalene på dine vegne, men du eier alltid dataene.

Du kan når som helst laste ned opptak og oppsummeringer i åpne formater, eller slette alt med et par klikk.

Ingen skjulte regler, ingen uventede endringer.

Les mer om personvern | Vilkår | Se priser

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Se også andre bransjer eller gå til forsiden.