AI-resepsjonist for småbedrifter

Kari håndterer kundehenvendelser, svarer på spørsmål om dine produkter og tjenester, og tar beskjeder selv når du er opptatt med kunder, produksjon eller andre oppgaver.

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Ring Kari og opplev selv hvordan hun svarer kunder og håndterer bookinger
+47 513 06 426

Møt Kari - din AI-resepsjonist

Kari bruker avansert AI-teknologi til å ha naturlige samtaler på norsk med kundene dine. Hun forstår utfordringene småbedrifter har og kan håndtere de vanligste henvendelsene. Hun tilpasser seg din bransje og kan ta imot forespørsler om dine produkter og tjenester på en profesjonell måte.

Kari bruker kunstig intelligens til å ha naturlige samtaler på norsk. Hun er tilgjengelig døgnet rundt og leverer profesjonell service til en forutsigbar pris.

Tilpasser seg din bransje

Du trener Kari på din bedrifts spesialiteter - produkter, tjenester, priser, leveringstider. Hun lærer å svare på vanlige spørsmål om det du tilbyr, uansett hvilken bransje du er i.

Håndterer kundehenvendelser

Kari kan ta imot kundehenvendelser og gi informasjon om tilgjengelighet basert på dine instruksjoner. Hun noterer kundens behov og sender deg alle detaljer.

Profesjonell service

Kari snakker høflig og profesjonelt med kundene dine, og gir dem følelsen av å ringe til en etablert bedrift - selv om du driver alene eller er en liten bedrift.

Gå aldri glipp av en potensiell kunde igjen

Kunden som ringer mens du er opptatt?

Du er midt i å betjene en kunde, produsere, eller håndtere andre oppgaver, og telefonen ringer. En potensiell kunde vil vite mer om det du tilbyr. Du kan ikke svare, og når du ringer tilbake har de allerede funnet noen andre.

Med Kari hadde denne kunden fått profesjonell informasjon med en gang, og du hadde fått en ny kunde uten å forstyrre arbeidet ditt.

Aldri mist en kunde fordi du er opptatt med andre oppgaver.

Få tilbake fritiden din

Det er kveld eller helg, og telefonen ringer.

En kunde har sett produktet ditt eller tjenesten din, og vil vite mer. De er interesserte nå, men du har også behov for fritid og familietid.

Kari kan ta telefonen, gi informasjon om det du tilbyr, og sørge for at du får all informasjon for oppfølging når du er tilbake på jobb.

Vær tilgjengelig for kunder uten å ofre fritiden.

Eksempler på hva Kari kan hjelpe med

Produktforespørsler

"Jeg så produktet deres på nettsiden. Kan dere fortelle mer om det?"

Kari tar imot forespørselen og sender kunden en SMS med lenke til online booking eller bestilling. Hvis du ikke har online system, gir hun detaljert informasjon om produktet, priser og tilgjengelighet, og sender deg kundens kontaktinformasjon.

Tjenestespørsmål

"Tilbyr dere den tjenesten jeg trenger? Hva koster det?"

Kari forklarer tjenesten, gir prisinformasjon og sender deg alt for nærmere diskusjon.

Leveringstider

"Hvor lang tid tar det å levere?"

Kari gir informasjon om leveringstider og prosess, og kan ta imot bestilling hvis kunden er klar.

Tilpassede løsninger

"Kan dere lage noe spesielt tilpasset våre behov?"

Kari forklarer mulighetene for tilpasning og sender deg alt for å diskutere kundens spesifikke behov.

Så enkelt løser Kari utfordringene dine

Kari sørger for at hver kundehenvendelse blir håndtert profesjonelt, selv når du som småbedrift har mange oppgaver å håndtere.

Flere kunder

Mobilsvar skremmer bort potensielle kunder. Med Kari får de profesjonell hjelp med en gang, og du får flere henvendelser uten ekstra innsats.

Fokuser på kjernevirksomheten

Slutt å bli forstyrret midt i produksjon, møter eller andre viktige oppgaver. Kari tar telefonen så du kan fokusere på det du gjør best.

Profesjonell bedriftsimage

Kari gir bedriften din et profesjonelt image og får kunder til å føle at de ringer til en etablert, pålitelig bedrift.

Skalerbar kundeservice

Som småbedrift kan du tilby kundeservice på nivå med store bedrifter, uten å ansette ekstra personale.

Få tilbake fritiden

Slutt å bekymre deg for henvendelser på kveldstid og i helger. Kari tar telefonen når du har fri.

Hvordan fungerer det?

Det tar bare noen få minutter å sette opp din AI-resepsjonist.

Kari lærer om din bedrift og det du tilbyr, så hun kan gi korrekt informasjon til potensielle kunder.

Steg 1

Tren Kari på din virksomhet

Fortell Kari om dine produkter eller tjenester, priser, leveringstider, spesialiteter. Hun tilpasser seg din bransje og dine behov.

Steg 2

Tilpass for din bransje

Kari lærer termer og kan svare på vanlige spørsmål om det du tilbyr. Du bestemmer hvor detaljert hun skal være.

Steg 3

Aktiver viderekobling

Sett opp viderekobling når du er opptatt med kunder, produksjon eller har fri. Du bestemmer når Kari skal være aktiv.

Steg 4

Motta kundehenvendelser og forespørsler

Kari tar imot kundehenvendelser, spørsmål om produkter og tjenester, og forespørsler. Du får detaljert informasjon på e-post etter hver samtale.

Dine data, ditt eierskap

Kari behandler kundesamtalene på dine vegne, men du eier alltid dataene.

Du kan når som helst laste ned opptak og oppsummeringer i åpne formater, eller slette alt med et par klikk.

Ingen skjulte regler, ingen uventede endringer.

Les mer om personvern | Vilkår | Se priser

Kom i gang gratis

Prøv med 20 minutter gratis taletid. Ingen skjulte kostnader, ingen bindingstid.

Se også andre bransjer eller gå til forsiden.